Biudžetinė įstaiga
Kalnėnų g. 2, LT-62324 Alytus
Tel. (8 315) 76 511, (8 315) 76 510
El.p. ld@alytausputinelis.lt
Juridinių asmenų registras
Kodas 191054610

 

                                                                    Valio! Valio! Valio!

Siekti tikslo kartu tikrai buvo verta – Putinų mikrorajono lopšeliai-darželiai „Vyturėlis“, „Obelėlė“, „Šaltinėlis“, „Putinėlis“ gavo finansavimą ir pasirašė sutartį su Sporto rėmimo fondu projekto „Judame. Augame. Sveikėjame“ įgyvendinimui! Projektas net 90 procentų bus finansuojamas Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurį administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Bendras projekto „Judame. Augame. Sveikėjame“ biudžetas – 53 084,56 Eur.

Bendradarbiaudami šiame projekte lopšeliai-darželiai siekia, kad visi vaikai, lankantys Putinų mikrorajono lopšelius-darželius, turėtų vienodas galimybes sportuoti, nepriklausomai nuo dabartinės įstaigų lauko aplinkos ir aprūpinimo priemonėmis.

Projekto metu ne tik planuojama įsigyti daug sportinei veiklai reikalingų priemonių: futbolo, krepšinio, žolės riedulio inventoriaus, paspirtukų, balansinių dviratukų, saugos šalmų ir pan., bet ir pagerinti mokytojų kompetencijas organizuoti aktyvią fizinę veiklą bei sporto renginius. Mokytojai kels fizinio ugdymo organizavimo kompetencijas, vaikai, nepaisant jų šeimų finansinių galimybių, reguliariai dalyvaus fizinio aktyvumo pratybose su fizinio ugdymo pedagogu. Taip pat numatomi švietėjiški renginiai, pirmiausia tėvams, siekiant suteikti naudingos informacijos, labiau įtraukti įstaigų bendruomenes tėvus į ugdymo procesą. Įdomūs, įtraukiantys, visai šeimai skirti renginiai ir švietėjiška veikla suformuoja teigiamą požiūrį į aktyvią fizinę veiklą.

Į projekto veiklas bus tiesiogiai įtraukti visi lopšelių-darželių „Vyturėlis“, „Obelėlė“, „Šaltinėlis“, „Putinėlis“ ugdytiniai. Projekte taip pat bus skatinama savanorystė organizuojant švietėjiškas sveikatinimo veiklas bendruomenėms bei įtraukiami sporto lyderiai.

Su „Judame. Augame.Sveikėjame“ projektu startuojame rugsėjo 1 dieną.

Lopšelio-darželio administracija